“Чебатурочка-селянська курочка” в новому дизайні підкорює серця українців
ТМ "Чебатурочка - селянська курочка", яка стала улюбленою для тисяч українських сімей отримала нове яскраве пакування та вийшла в блакитний дизайн.

Бренд курячого м’яса “Чебатурочка – селянська курочка” зовсім не давно отримав можливість реалізовуватися у прозорому лотку та став на одній полиці із відомими брендами.

“Нам завжди хотілося перенести любов споживачів до нашої продукції, та показати наскільки це сімейний бренд. Першим кроком для нас стало те. що ми перейшли з нефасованої, або зафасованої у плівку на пінополістерольному лотку до прозорого пакування у РЕТ лотку. Так з’явилася перша упаковка ( зліва – ред.)“, – розповідає маркетинг директор бренду.

Далі йшов час, і завдяки тому, що споживачі продовжували віддавати перевагу цій продукції, команда бренду розпочала працювати більше над дизайном.

Ми розуміємо, що б якої високої якості не була б продукція, кожен покупець інтуїтивно хоче обирати гарне пакування. Саме так наважилися на експеримент і першими запропонували українцям купувати курятину у блакитній упаковці, коли на ринку переважають зелені та жовті“, – зазначає керівник маркетингу.

Для команди бренду це був смілий крок, який як показує час став виправданим. “Чебатурочка – селянська курочка” щодня продовжує підкорювати українських споживачів.