Питання-відповіді

Питання-відповіді

На питання відповідає Генеральний директор ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» Сич Аліна Вікторовна

Як зросло споживання м’яса птиці в 2013 році?

— Рівень споживання даного продукту в Україні в 2013 році склав 24,5 кг на душу населення на рік. Тоді як в 2012-му цей показник був на рівні — 23,6 кг.

Як за рік змінилася вартість курячого м’яса і рентабельність його виробництва для вашої компанії?

— Для ПАТ «Володимиро-Волинська птахофабрика» в 2013 році рентабельність незначно знизилася. В цілому скорочення склало не більше 3%. Причиною падіння рентабельності став насамперед зростання вартості електроенергії, сировини і інших попутних статей виробництва. У той же час ми не перекладали дане зниження на плечі нашого споживача. Навпаки, оптові ціни на курячу тушку від Володимиро-Волинської птахофабрики в першому півріччі 2013 були нижче на 1-2%, ніж в аналогічний період 2012 року. А ось у другій половині 2013-го оптова вартість курятини від нашої компанії була вже на рівні 2012 року. Зниження цін у першій половині року було викликано високою пропозицією з боку низових птахофабрик і, відповідно, демпінгом на ринку.

Як це вплинуло на розстановку сил гравців на ринку?

— Позиції виробників в 2013 році не змінилися. Частка основних п’яти гравців у сфері виробництва курячого м’яса в забійній вазі (ПАТ «Миронівський хлібопродукт», ЗАТ «Птахокомплекс Агромарс», ВАТ «Птахокомбінат Дніпровський», ТОВ «Агро-Овен» та ПАТ «Володимиро-Волинська птахофабрика» -. Їжа UA) склала 82,6%. Це трохи більше рівня минулого року, коли даний показник складав 82,3%.

З якими результатами ваша компанія зокрема закінчила 2013?

— Для ПАТ «Володимиро-Волинська птахофабрика» 2013-й був успішним і продуктивним. У середині року були запущені дві нові площадки з вирощування птиці, що дозволило нам наростити обсяг продукції на 40% — з 28 тис. тонн до 40 тис. тонн продукції. Таке збільшення дозволило нам задовольнити попит наших постійних клієнтів.

Також ми провели ребрендинг своєї продукції. До кінця 2013-го наша торгова марка називалася «Курка Чеботурка», а вже протягом 2014 Ви зможете познайомитися з її зміненими і зовнішнім виглядом, і назвою. Тепер це ТМ «Чебатурочка cелянська курочка». Іі можна назвати «селянською» по праву, так як всі наші основні майданчики з вирощування зосереджені в селищі Федорівка та інших селах Волинської області — екологічно сприятливому регіоні України. При вирощуванні нашої птиці ми використовуємо натуральні рослинні корми і чисту воду з власних свердловин.

Дивіться у розділі Вакансії

Виробництво

ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» належить до 3 найпотужніших виробників курятини в Україні, займаюч...  

Історія

1945 р. Радгосп «Володимир-Волинський» після переміщення підсобного господарства із Саратовщини був пе...  

Походження

В селищі Федорівка Володимир-Волинської району, що на Волині, працює підприємство - ПАТ «Володимир-Волинс...  

Наше м'ясо

Як впізнати справжню селянську курочку? Вона дає наваристий бульйон с жовтими цяточками. Ії шкіра - те...