Вакансії

Вакансії

ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика», запрошує стати частиною команди професіоналів.

Ми — компанія, яка виробляє корисне і смачне куряче м’ясо і забезпечує їм споживачів, які прихильні  до здорового способу життя і бажають купувати смачний і корисний для здоров’я продукт в комфортних умовах цивілізованого роздробу за справедливою ціною.

В нашу команду ми беремо за ставлення і розвиваємо. Ми націлені на довгострокові відносини з партнерами, клієнтами та співробітниками компанії; відносини, які засновані на принципах надійності і порядності.

 Приймемо до своєї команди

Аналітика консолідованої інформації

 Вимоги:

  • Вища освіта ;
  • Знання Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer, 1C 8.2
  • Досвід роботи у сфері аналітики від 1 року.

Обов’язки:

  • Стратегічний аналіз і прогнозування зовнішнього середовища і внутрішнього стану виробництва;
  • Проведення аналітичних досліджень (за допомогою соціологічних, статистичних, аналітичних та інших методів), планування;
  • Оперативний облік, підготовка та подача періодичної звітності;
  • Розробка аналітичних, довідкових та інших матеріалів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість кар’єрного росту та професійного розвитку;
  • Забезпечення мобільним зв’язком;
  • Форма оплати: оклад + KPI.

 PR менеджера

Вимоги:

  • Вища освіта (PR, маркетинг, соціологія, психологія, журналістика, філологія);
  • Знання осно та принципів PR-менеджмента, реклами, маркетинга, экономіки;
  • Вміння працювати з діловою кореспонденцією;
  • Вміння складати PR-стратегії , знання принципів PR-компаній;
  • Навички медіапланування, просування соціальних програм, PR коммунікації, копірайтинг;
  • Досвід організації виставок, різноманітних профільних семінарів, прес-конференцій;
  • Володіння англійською мовою не нижче рівня Intermediate;
  • Дипломатичність, відкритість, активна життєва позиція, системність, знання правил етикета, вміння знаходити спільну мову і шляхи вірного спілкування з представниками ЗМІ;
  • Творчий підхід до роботи, мобільність, доброзичливість.

Обов’язки:

  • Розробка стратегії формування іміджу роботодавця як соціально відповідального підприємства;
  • Оцінка, аналіз і прогноз факторів, що впливають на імідж компанії та її розвиток;
  • Організація і проведення іміджевих заходів, в тому числі благодійних;
  • Організація: прес-конференцій, брифінгів, бекграундів, інтерв’ю керівника підприємства в ЗМІ;
  • Організація роботи по зв’язкам з суспільством і засобами масової інформації;
  • Складання бюджету PR-компаній;
  • Оперативні комунікації;
  • Аналіз ефективності проведених заходів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість кар’єрного росту та професійного розвитку;
  • Забезпечення мобільним зв’язком;
  • Забезпечення житлом;
  • Форма оплати: оклад + KPI

Аудитора

Вимоги:

  • Вища освіта (економічна);
  • Досвід роботи в сфері фінансів, економіки, бухгалтрії від 5 років;
  • Знання законодавчих та нормативних актів, регулюючих фінансово —  регулирующих финансово-господарську діяльність підприємства;
  • Знання податкового, бухгалтерського, управлінського і статистичного обліку;
  • Навики  планування, прогнозування, здатність ефективно працювати в режимі змін;
  • Уважність, відповідальність, організованість, адаптивність, чесність, корпоративна гнучкість і лояльність.

Обов’язки:

  • Визначення фінансової політики підприємства, розробка і втілення мір по забезпеченню фінансової стабільності;
  • Оцінка фінансових ризиків, аналіз, розробка заходів по їх зниженню;
  • Контроль ведення податкового, бухгалтерського, управлінського обліку; податкове планування;
  • Керівництво роботами з управління фінансами, виходячи з перспектив розвитку та стратегічних цілей підприємства;
  • Проведення робіт по формуванню податкової політики компанії, оптимізації оподаткування і податкового планування;
  • Своєчасне і якісне складання документів щодо фінансової звітності підприємства;
  • Взаємодія з контролюючими органами;
  • Звітність з фінансових питань для керівників підприємства;
  • Організація роботи з проведення оцінки та аналізу результатів фінансової діяльності підприємства, розробка необхідних заходів для збільшення ефективності фінансового управління.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість кар’єрного росту та професійного розвитку;
  • Забезпечення мобільним зв’язком;
  • Забезпечення житлом;
  • Компенсація витрат на паливо;
  • Форма оплати: оклад + KPI

Менеджера зі збуту (м. Вінниця)

Вимоги:

  • Вища освіта (економіка, комерція, товарознавство, менеджмент);
  • Досвід роботи в сфері продажів від 2-х років;
  • Знання ринку збуту в своєму регіоні;
  • Уміння ведення переговорів. Орієнтація на співпрацю;
  • Наявність власного автомобіля буде перевагою;
  • Прагнення до розвитку, змін, відповідальність, аналітичний склад розуму, проактивність, корпоративна гнучкість і лояльність, доброзичливість.

Обов’язки:

  •  Пошук, залучення нових клієнтів. Формування бази клієнтів;
  •  Ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах компанії;
  •  Узгодження умов роботи з клієнтами, оформлення та укладання договорів;
  •  Відстеження дебіторської заборгованості;
  •  Здійснення моніторингу, аналізу регіонального ринку;
  •  Виконання плану реалізації;
  •  Участь в розробці та реалізації проектів пов’язаних з діяльністю відділу збуту;
  •  Контроль виконання договірних зобов’язань і умов роботи з клієнтами;
  •  Ведення робочої і звітної документації;
  •  Розвиток професійних, особистісних компетенцій, інтеграція нових проектів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість кар’єрного росту та професійного розвитку;
  • Забезпечення мобільним зв’язком;
  • Компенсація витрат на паливо, амортизація ТЗ;
  • Форма оплати: оклад + KPI

Менеджера з оцінки та мотивації персоналу

Вимоги:

  • Вища освіта (економіка, психологія, управління персоналом);
  • Досвід роботи від 3-х років;
  • Знання методів оцінки та атестації, системи мотивації персоналу;
  • Проактивність, готовність до змін, аналітичне мислення, системність, націленість на ефективний результат.

Обов’язки:

  • Розробка регламентуючих документів з оцінки та мотивації персоналу;
  • Дослідження соціально-психологічного клімату в колективі, виявлення рівня задовільності роботою працівників на підприємстві;
  • Розробка політики та процедур матеріальних та нематеріальних компенсацій, заохочень;
  • Проведення маркетингових досліджень і аналіз оплати праці;
  • Розробка і впровадження комплексної системи оцінки персоналу, атестації працівників;
  • Здійсненняструктурнимпідрозділампідприємстваметодичнихконсультацій, практичної допомоги щодо впровадження нових бонусних, компенсаційних схем.
  • Взаємодія та встановлення комунікацій з персоналом усіх підрозділів з метою надання зворотнього зв’язку.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість кар’єрного росту та професійного розвитку;
  • Забезпечення мобільним зв’язком;
  • Забезпечення житлом;
  • Форма оплати: оклад + KPI

Нормувальника праці

Вимоги:

  • Вища освіта (технічна або інженерно-економічна);
  • Досвід роботи від 2-х років;
  • Знання постанов, розпоряджень, наказів, методичних і нормативних матеріалів з організації, нормування і оплати праці;
  • Знання методів нормування праці;
  • Знання економіки, організації виробництва, праці та управління;
  • Знання технологічних процесів і режимів виробництва;
  • Знання форм і систем оплати праці;
  • Знання положень про преміювання , основ трудового законодавства;
  • Уважність, відповідальність, аналітичне мислення, системність.

Обов’язки:

  • Розробка та впровадження технічно обґрунтованих норм трудових витрат;
  • Аналіз стану нормування, ступеню обґрунтованості і напруженості норм;
  • Встановлення норм часу на разові і додаткові роботи;
  • Контроль над дотриманням встановлених норм і вимог раціональної організації праці;
  • Участь у підготовці проектів програм і річних планів удосконалення організації праці на підприємстві;
  • Контроль над своєчасним доведенням до робітників нових норм і розцінок;
  • Внесення пропозицій щодо вдосконалення систем оплати праці, матеріального і морального стимулювання працівників;
  • Складання звітності про стан нормування праці.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату;
  • Забезпечення проїзду;
  • Можливість професійного росту, кар’єрного розвитку;
  • Цікаву роботу в професійному колективі.

Технолога по мясу

Вимоги:

  • Вища освіта (технолог по м’ясу и м’ясним продуктам);
  • Досвід роботи від 2-х років;
  • Знання технологічних процесів і режиму виробництва;
  • Знання нормативної документації (ГОСТ, ОСТ, СТБ, ТУ, ТО, СТП та ін.);
  • Знання 1С 8.2, Word, Excel, Internet;
  • Досвід впровадження стандартів ISO 22000, системи НАССР;
  • Знання основ економіки, організації праці і виробництва, трудового законодавства;
  • Системність, готовність брати на себе відповідальність, орієнтація на розвиток, вміння працювати в команді.

Обов’язки:

  • Виконання планових показників своєчасно і якісно.
  • Розрахунок допоміжних матеріалів, облік, списання, отримання матеріалів, опрацювання контрольних партій;
  • Контроль випуску якості продукції;
  • Ведення технологічної документації;
  • Навчання персоналу системі НАССР, новітнім методам роботи.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з 8.00 до 17.00;
  • Іногороднім надаємо житло;
  • Забезпечення мобільним зв’язком;
  • Форма оплати: ставка+КРІ.

Економіста

Вимоги:

  • Вища економічна освіта або середня спеціальна;
  • Досвід роботи від 2-х років;
  • Впевнений користувач 8,2 1С, Exell, Word.
  • Здатність до навчання, уважність, висока працездатність, порядність, ініціативність, прагнення до підвищення професійного рівня.

Обов’язки:

  • Проектний аналіз;
  • Збір та аналіз даних стосовно проекту;
  • Проведення експертизи за всіма аспектами;
  • Обгрнтування доцільності реалізації проекту;
  • Моніторинг проекту після його впровадження та порівняння отриманих результатів з початковим завданням;
  • Аналіз відхилень.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату;
  • Можливість професійного розвитку, кар’єрного росту;
  • Корпоративне навчання;
  • Корпоративні заходи;
  • Забезпечення проїзду до роботи

Менеджера з логістики на комбікормовий завод

Вимоги:

  • Досвід роботи від 2-х років;
  • Вища освіта;
  • Впевнений користувач ПК: Word, ,Excel, Access, 1C 8.2, Internet, Outlook.
  • Високий рівень відповідальності, здатність до планування та аналізу, аналітичне мислення, вміння працювати з великим об’ємом інформації.

Обов’язки:

  • Пошук транспорту для перевезення;
  • Організація, планування перевезення;
  • Планування витрат;
  • Погодження взаємодії з іншими відділами.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Можливість професійного розвитку, кар’єрного росту;
  • Своєчасна заробітна плата;
  • Забезпечення проїзду до роботи;
  • Забезпечення мобільним зв’язком.

Лікаря ветеринарної медицини

Вимоги:

  • Повна вища освіта;
  • Хороші теоретичні знання;
  • За необхідністю готовність до переїзду.

Обов’язки:

  • Організація і проведення комплексу ветеринарно-санітарних робіт на підприємстві;
  • Контроль за якістю та безпечністю продукції;
  • Ведення документації.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування, повний соц. пакет;
  • Динамічний розвиток і кар’єрний ріст у команді професіоналів;
  • Цікаві задачі;
  • Навчання та корпоративні тренінги .

Ви, наш кандидат якщо: Ви прагнете до постійного розвитку, готові розривати шаблони і приймати нестандартні рішення для досягнення амбітних цілей!

Контактні дані служби персоналу:

 e-mail :  i.shatokhina@chebaturochka.ua

тел. :  (03342) 3-13-17 , (067) 823-60-62, (050) 922-17-07.